Vilken sabla härlig augustilördag

Vissa dagar är helt enkelt extremt
mycket härligare än andra.
Som den igår t.ex!
 
Jag och prinsen packade ner lite
kaffe och nåra mackor (och vatten),
sen drog vi iväg.
 
Installerade oss där det fanns gott
om sånt vatten man helst inte intar
oralt men som i prinsens fall gärna
fiskar i,och där stannade vi tills kaffet
var slut men solen fortfarande stekte.
 
Imorrn väntar en tur till Kolmården,
har man årskort vore det ju asdumt
att INTE åka dit minst ett par ggr per år.
 
Ha nu en riktigt fin söndag,för det ska
vi se till att vår blir.
 
Finns det nåt godare än att få starta
förmidda´n med en mugg kaffe och
en riktigt god baguette vid vattnet?
Tror knappast det.
 
"Spindel,spindel på berget där,
säj vart du nu är på väg"?
Bara för att man ser lite vissen ut
behöver man ju inte vara ful.
(det gäller dock inte mej som oftast
är skapligt ful...men ganska rolig,och
det är ju alltid nåt!)
 
Stilleben!
 
Efter ett antal misslyckade försök
att komma upp på trickskidan så
lyckades han.Vem det var?
Ingen aning,men envis var han!
 
Man (han) måste testa olika ställen.
 
NEJ,det togs INTE upp nån fisk!
Catch and release.
 
Inte så stor,men fin.
 
Min storfiskare♥
 
Sommarsex i det fria.
♥-ligt vackert faktiskt!
 
Det var som sagt en SABLA HÄRLIG augustilördag!
 
 
På tal om spindlar förresten,
jag fick ju besök när jag satt
här för en stund sen.
Plötsligt skymtar jag nåt i ögon-
vrån som typ smyger fram runt
hörnet vid köksbänken.
 
Han,jag förutsätter att det var en
han eftersom han smög,fick snällt
lämna och blev utburen via balkongen.
Visserligen kan det va trevligt med
spontanbesök,men fan inte en lördags-
kväll strax före midnatt,jag var ju helt
slut efter en dag i solen.Orka va social
då lixom.
 
Han kommer säkert tillbaka,dom trivs här
han och andra av hans åttabenta vänner
av olika sort.
 
Såvaremeddet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0