Måndagspippi & verklig värk

Fy fan alltså,inte nog med allt
elände i världen,,nu har jag lite
egenskit att gnälla över.
 
Jag brukar nämligen ofta ha ont
i mina knän om nätterna.Det typ
svider och ömmar inuti och nu
dom tre senaste dagarna har jag
haft svinjävlaont även på dagarna.
 
Inte så jag precis vill springa till
doktorn,trots att jag har sprillans
nya munskydd,mest för att jag vill
vänta och se om det planar ut.
Och förhoppningsvis gör det väl
det,kanske snabbare än C-ordet!
 
Tänk om det är växtvärk?!
Då kan jag faktiskt tänka mej att
stå ut ett tag,det vore ju skithäftigt
om man kunde växa ett par 8 cm
på höjden för då slapp alla brallor
va för långa.
 
Nu är det bara att vänta och se,i
slutet på sommarn ÄR jag nog lite
resligare och slipper mina taxben!
 
På tal om ben,så har jag roat mej
lite med att fota andra som oxå har
korta ben,nämligen fåglarna som
huserar utanför.
 
Jävligt fascinerande att se alla pippisar
som käkar,umgås och är lyckligt ovetande
om det som händer runtomkring.
Iaf verkar det så på dom!
 
Här har ni lite bilder.
Nu är jag varken naturfotograf,stadig
på handen eller har värsta fotoutrustningen.
Men vafan,nån gång kanske jag får möjlighet
och råd att köpa en värstingkamera.
(då vill jag fota exotiska djur,ja jävlar vad jag vill det)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0