Liten har blivit stor

För 7 år sen i april blev jag mormor
till en supergullig liten Wille♥
 
Då var han inte stor minsann.
 
Och igår firade vi alltså hans sjuårsdag!
SJU ÅR,jag fattar det knappt.
 
Nu fyllde han iof redan i fredags,så
jag var förstås där på hans s.a.s riktiga
stora dag.
 
Fint pyntat och förberett var det.
Han hade valt tema "Bio/film-kalas".
om det var för popcornens och den
kommande tårtans skull ska jag låta
vara osagt,men superfint var det iaf!
 
 
 
 
En STOR fin cykel hade han fått
av mamman och pappan.
Stor och fin precis som han♥
 
Det var ingen vidare värme ute trots
att solen sken,för blåsten tog i rejält
och var riktigt kylig.
Men vi värmde oss med grillat och
pekade finger åt eventuell objuden
"jävla-skit-Corona"!
(FAN för den satans dåren asså)
 
 
 
Finaste och jättegoda popcorn-
tårtan serverad under födelsedags-
sång och HURRA-rop ackompanjerad
av vindens ilningar.
 
Och läckra cupcakes med frosting
och dekorationer bjöds det oxå på.
 
Grattis igen bästa Wille,du är
mormors superkille!
♥♥♥
 
Just det,en filmklappa måste man
väl ha om det är "Bio-filmkalas",så
vem fixade ihop en sån om inte
"Legomorfar" Jeppe (aka Prinsen).
 
Mormor´n stod för målning och textning,
så vi säjer att det är teamwork i det
här "filmprojektet".
 
Tystnad TAGNING!
 
Tack för alla fina "scener" och
för ett finfint kalas!
 
Vid mixerbordet:Mormor´n the Director!
 
Adios amigos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0