Helt sjukt

Nej då,jag har inte glömt att
jag har en blogg.Jag har bara
inte haft varken lust,ork eller
nåt att skriva om som är värt
att läsa.
 
Dagarna överlappar varann och
det känns som om veckorna bara
består av måndagar och fredagar.
 
Lite pyssel har det dock blivit,men
även en tur till svärfar i helgen som
var.Och VILKEN tur vi hade med höst-
vädret.Kunde inte ha varit skönare.
 
Utsikten från bryggan nedanför
svärfars hus var underbar och
den ljumma vinden smekte håret
sådär mjukt och skönt.
 
Besöket till ära hade jag
snajdat ihop en liten special-
mugg till svärfar.Man vill ju inte
komma helt tomhänt lixom.
 
Lite skojsig och halvt ironisk text
tyckte jag och faktiskt mottagaren oxå.
 
Och den här muggen kanske jag
själv ska använda imorrn.Det känns
säkert mycket bättre att starta en
torsdag så 😀
 
#HEJDÅSÅLÄNGE#LILLÖRDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0