Lite återbruk sitter aldrig fel

Bara för att dom gamla jeansen kanske
gått sönder eller rentav blivit för små,så
behöver man ju faktiskt inte kasta dom.
 
Visst,om dom nu krympt!!,då kan man ju
bli jävligt irriterad OCH frustrerad,men
det hjälper knappast att gräma sej över
sånt.Antingen syr man ut dom eller så
klipper man sönder dom och gör nåt
helt annat av dom.
 
Och det gjorde jag!
Klippte sönder dom alltså,och såhär blev
det efter en massa sömmar och lite piff.
 
Jag fodrade den till och med så jag
slipper se alla sömmar.Och så tycker
jag väl,att om man nu ändå ska sitta
och pilla då kan man lika gärna göra
det fullt ut.
 
Imorrn kanske den ska få bära hem lite
gurkor till fredagssalladen.
Tänk så mjukt och skönt dom kommer
ligga då.Man ska va snäll mot maten
och behandla den väl,för det finns inget
värre än stötskadade grönsaker!
Typ!
 
 

Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Bra tips på vad man kan göra med gamla jeans, och snyggt blev det med! :)

2019-10-17 @ 17:45:43
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Postat av: Majso svarar:

Tack snälla Daniel vad glad jag blir =)
Och eller hur,det är ju dumt att slänga i onödan ;)
Ha det gott!
/Majso

2019-10-17 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0