Jag räknar verkligen inte med att vinna,men vill ni hjälpa till att rösta!?

Som ni säkert vet vid det här laget,så
gillar jag ju att baka.
Nu är jag ju absolut bara på hobbynivå,
men lik förbaskat bestämde jag mej för
att ändå skicka in ett bidrag i en tårttävling.
 
Man blir dock lätt nedstämd när man ser alla
fantastiska skapelser och då blir det förstås
så att man ifrågasätter sej själv.
 
MEN,ibland måste man helt enkelt utsätta sej
själv för sånt som känns lite obekvämt!
 
Iaf och nåväl,nu finns mitt bidrag HÄR!

Kika in där och kolla på allt fint vetja,och
VILL ni så FÅR ni såklart JÄTTEGÄRNA
rösta på just mitt bidrag "Garfield" ifall
ni tycker det duger.
 
Puss & kram och nyp i kinden😉
 
Den här tårtan tävlar jag alltså med 😀
 
Som sagt; klicka in på denna sida: KLICKA HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0