Som det inget händer!

Vad har jag att säja,mer än att dagen
idag (läs torsdag 2 maj)har varit helt
värdelös.
 
Kände så fort jag gick upp,att det var
nåt konstigt i kroppen.Runt middagstid
kunde jag inget annat än lägga mej rak-
lång i soffan för yrseln gjorde att jag blev
svimfärdig och spyan satt i halsen!
 
Vidrigt alltså!
 
Där låg jag helt orörlig i ett par timmar
innan jag faktiskt pallrade mej till köket
för att peta i mej lite mat.
 
Och nu såhär efter midnatt känns det skapligt
bra igen tack och lov.(fredag som det blivit och allt)
 
Förste maj däremot,då mådde jag bättre.
Prinsen var borta hela dagen och fiskade,
och för en gångs skull hade han med sej
lite fisk hem till mej.
 
Nyfiléad gös som kommer avnjutas
till en god sallad och kanske för den
som vill nykokt potatis framöver.
Love it!
 
Höll ju på att glömma,att jag hade
fikabesök av småfolket och deras
far & mor den dagen oxå.
(varför bilden blev suddig vet jag inte!)
 
Wille hoppade in i lilla tältet
en stund och hade egentligen
inte lust att figurera på bild så
jag fick tjata till mej en liten
tittut bara!
 
Och så avslutar jag nattens
inhopp här med en av dom
muggar jag suttit och pillat
lite med.
 
Kanske ska ta mej fredagskaffet
i den där och förhoppningsvis
"prata" kärleksfullt hela da´n!
 
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0