Fredag med flerbesök och fläng

Först va,så startade iaf fredagen
bättre än torsdagen.
I torsdags vaknade jag nämligen
till strömlöst och kunde inte få mitt
morronkaffe förrän klockan 11!!!!!

Men som sagt fredagsmorgonen bjöd
på inte mindre än TVÅ muggar kaffe
och sen var det dax för helginköpen.
 
Väl hemma igen hann jag precis ladda
bryggaren och sen kom "Stora" och små-
folket på eftermiddagsfika och lite mellis.
 
 
Och är det fredag,ja då får man mer
än gärna glass i strut hos mormor♥
 
Mormorn/mamman själv fick dessutom
en förtidig Morsdagspresent av sin "Stora".
En sprillans ny bokhylla som hon kan ställa
in ÄNNU MERA av sina grejer och pryttlar i♥
(snällt som tusan)
När vi sagt hej då,puss & kram dök Prinsen upp.
Han fick sitt kaffe och sen gick vi till grannen
aka "Hurtbullen" som snart säjer "Tack & goodbye"
till gamla hooden för att flytta till sin nya kärlek.
(jävla svikers asså!) 😢
 
Vi gick iof inte bara dit för att säja tack för dessa
20 år och lycka till på nya plejset,nej då,jag skulle
ju hämta en för mej ny säng där eftersom min gamla
trotjänare förhoppningsvis själv ska få komma till nya
jaktmarker.
Jag tycker nämligen så fruktansvärt synd om hen,
sängen alltså,för är man säng så SKA man väl 
för tusan bli lite mer utnyttjad än...än...här!!
Och sen behöver vi inte gå in i detalj på hur,jag
säjer bara: "förbannade övergångsåldersjävlaskitmående"
och sen kan säkert alla vare sej dom har fil kand i sex och
samlevnad eller ej dra rätt slutsats.(d.v.s slutsats=finns inte!)
Sug på den vetja! 😉
 
Men iaf,påpassligt nog lagom till sängflytten kom
oxå "Mellan" och "Lilleman" och agerade bärhjälp
vilket var GULD värt för en gammal sliten och rygg-
trasig morsa.♥
Och Buddha förbjude,jag missade att dra fram kameran
när dom var här,så dom får jag fota nästa gång och
slänga in nåt annat inlägg!
Sorry kidsen,förlåt er lilla mor va😇
 
Trötta efter allt kånkande satte vi oss till slut vid
bordet och intog lite kvällsmat med efterföljande
kaffetår,youtubeklipp,prat och skratt vilket kändes
som en välförtjänt bonus♥

Och nu,ja nu sitter jag åter här igen,mittinatten
lite mittövermittilivet och summerar gårdagen
som synes!
 
Det här blev ju ingen snabbvisit precis,och har
ni orkat läsa hela rubbet fastän jag missade bilder
till det sista så ska jag va sådär hygglig som bara
jag kan.
Jag slänger nämligen in ännu fler bilder på småfolket
som bonus vare sej ni vill eller ej.För härinne är det
som vanligt JAG som bestämmer och då får det bli så!
 
Trevlig helg dårå! 🙃
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mellan

Tack för igår 😘♥️

2019-05-11 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0