Trots allt...

...så måste man ju iaf försöka
hålla huvudet över vattenytan
och INTE gräva ner sej totalt
trots att man får hemskt jobbiga
besked med jävligt tråkiga följder.
 
Jag har därför,för att fokusera på
annat än felbehandlingar och såna
man helst inte alls hade velat träffa
från första början,pillat och pysslat
lite i min uppgivenhet.
 
Ett graverat glas till ett riktig
stickproffs.Klart det blir lite
roligare att dricka med stil.
(tycker iaf jag)
 
 
Ett ölglas till någons pappa.
 
 
En doplykta!
 
Till någons bekantas väns vän!
 
Och nu ska jag,eller rättare sagt MÅSTE
jag försöka komma vidare med ett gäng
jäkligt pilliga glas till en blivande 70-åring.
 
Wish me MASSOR med luck pliiiis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0