Det år ingen ordning på allting

Lite hit och lite där,vad ska jag göra
och vilket ska jag börja med?
 
Varför måste det jävlas i efterhand när
man är så glad att allt är klart?
 
Alltså,jag är SÅ splittrad just nu.
Det är som "Hela havet stormar"
i skallen och att försöka fokusera
på EN sak är en ren omöjlighet!
 
Ena stunden uppåt,andra sekunden
het som en vulkan och vet varken
ut eller in.
 
Gråter för minsta lilla och kan fan inte
sortera känslorna åt nåt håll.
Jag ÄR vilsen och skör helt enkelt.
 
Men iaf,mitt i det här måste jag (läs:vill)
jag förbereda nåra tårtor och en doppresent,
det är bara det att jag inte nånstans hittar
energin.Och tro mej,jag HAR letat tamme fan
överallt!
 
Så är läget nu iaf,om ni nu möjligtvis kanske
undrat vad jag sysslar med och var jag håller hus.
 
Lite sockerpasta,lite färdiga figurer,
en gravyrmaskin och en lampa och
lite annat tjafs.
Det är så jag har det nu,åtminstone
i köket.Resten ska vi faktiskt inte prata om!
 
Trevlig helg då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0