Man får gnälla ibland,faktiskt!

Jaha ja,här sitter jag mittinatten igen
för jag KAN INTE sova!!!
 
Just nu är värken olidlig och som om
det inte räcker med den vanliga,det
verkar va nån slags förkylning eller
annan skit på G i kroppen oxå.
Jag har nämligen så förjordat ont i
typ musklerna (dom förtvinade) i främst
i nacken.
 
Det ömmar och molvärker bara jag
vrider lite på huvudet.
 
OCH,inte nog med sömnbrist och värk,
nog fan är vädret skit oxå,så det förvärrar
ju lixom det hela.
 
För vad skådar jag när jag går ut med Cindy
för sista nattkissningen då om inte nåt vitt
på marken!
 
Ameh fy fan alltså.
Visst att det borde försvinna ganska
omgående,men termometern visar
dessutom på minusgrade!
 
Jävla aprilskämtväder.
För trots att man VET från år till år
att det är mer regel än undantag
med sånt här s.k "vårväder" eller
bakslag som det så fint heter,så blir
man lik förbannat både ledsen,besviken
men mest arg när det händer.
 
ARG som fan på vädermakterna lixom.
 
Men,idag är redan en annan dag och vem
vet vad den har att bjuda på!?
 
Min positiva ådra och mitt hoppfulla
inre,det skulle inte ens en halvmeter
snö och tjugo minusgrader kunna ta ifrån mej.
 
"Life can be a bitch.and so can I"!
Bring it on bah,gör´t vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0