Lördagsninjor

Igår vankades det Ninjakalas för
Wille som fyllde 6 år i onsdags.
 
Mami & papi gick som vanligt
ALL IN och får enligt mej pris
för dagens bästa utstyrsel ♥
 
Här har vi nåra till ♥
 
Själv kan jag nog bara titulera mej
pannbandsmakare,för så vidare bra
på bild gör jag mej inte.
 
Ninjakalasets mammaninja blev
tvungen att finfiltra lite,annars hade
jag definitivt INTE visat mej på bild.
Men pannbanden var jag iaf nöjd med!
 
På kalasbordet fanns det allt som gick
att önska,till och med ninjor på tårtan.
 
Och på drickan.
 
Och på ballongerna!
 
Wille öppnade paket på löpande band.
 
 
 
Obligatoriska siffran fanns förstås med.
 
 
 
Fina älskade Wille ♥
Fast mormorn va "liite" putt
över att han inte hade pannbandet
på sej dagen till ära. 😁
(fast okej,som huvudperson FÅR man väl
  bestämma själv å andra sidan)
 
Tack finaste 6-åringen ♥ för att vi
fick komma på ditt härliga kalas.
 
Nu har vi en månad kvar att ladda
inför brorsans 3-års partaj.
Vad det blir för tema då återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0