Kära nån då,det är ju tisdag!

OMG bloggen utbrast jag för mej själv när
jag insåg att jag ju fan inte varit inne här
på typ skitlänge.
Iaf känns det som en kvarts evighet sen!
 
Det händer iof inte speciellt skitmycket
i den här hooden,men jag kan väl iaf
tala om att jag slitit och kånkat och svurit
över däck som skulle upp från källaren.
Jorå,för som om det inte räcker med utgifter
till den satans tandläkaren,mina sommardäck
är tydligen helt jävla färdigrullade på vägarna oxå!
 
SÅ,det fanns ingen annan råd än att boka tid
för nya sommarsulor till "Pärlan".
Dessutom valde jag denna gång allrounddäck,för
jag är så inibängen trött på att byta däck vår och höst.
 
Dubbfria allrounddäck alltså.
Jag hade det för skitlänge sen,men så blev jag typ
övertalad att skaffa dubbdäck till vintern,för "vi bor
ju på landet" och VEM vet hur snödrivorna och isen
lägger sej här lixom????

Eller hur!!!
Har det varit SKITMYCKET snö ooch is sen dom
dubbdäcken införskaffades kanske!??
Skulle inte tro det va!!!
 
Det enda jag gjort är att slita på dubben i onödan
OCH bidragit till försämrad miljö!FY FAN så kasst!
 
Men nu ska det bli ändring på torpet från och
med imorrn.
Skönt ska det bli,dels att slippa höra dubben
raspa mot asfalten och skönt att veta att jag
inte behöver bry mej om domkraft,fälgkors
och en rygg som gråter blod varenda gång
det står i kalendern att byte är nödvändigt!
 
HALLELUJA!
 
Även Cindy är glad för min skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0