♥3:e april 2019...killarnas kille,vår Wille♥

Onsdagen den 3e april var minsann
ingen vanlig dag,för tänka sej va,det
var den dagen världens bästa och
mest underbara kille vid namn Wille
fyllde 6 år.
 
Paket,kort och dubbelkort stod
klara i tid,för även om kalaset
är på lördag tycker iaf mormor
att man ska firas på sin riktiga
födelsedag när man inte är äldre
även om man är ganska stor baserat
på jämförelsen med en bebis!
 
Jag kan fortfarande inte fatta,att den
där lille saken jag höll i famnen typ
i "förra veckan",nu har blivit SEX år!
 
Fast å andra sidan,har man hunnit bli 
storebror och när lillebror även han hunnit
växa ifrån bebistiden och snart ska fylla TRE,
då måste man nog ändå försöka förlika sej
med det faktum som "de äldre" alltid sagt:
"tiden GÅR fortare ju äldre man blir"!
Åtminstone upplever jag oftast det fastän
jag motsägelsefullt inte hajjar hur i helsike
det kommer sej.
 
Och det finns tydligen fler som inte gör!
 
GRATTIS igen älskade unge💜

Kommentarer
Postat av: Mellan

Världens bästa mormor som kommer med paket på den riktiga dagen! Du är fantastisk mamma! ♥️

Svar: Tack kära du ♥Och detsamma ♥
MAJSO

2019-04-04 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0