Lite ljus i höstmörkret

Häromveckan fick jag förfrågan
om att göra en liten ljusbox.
 
Önskemålet vad utseendet beträffar
var svart med döskallar.
 
Passade mej perfekt eftersom jag som
bekant inte alls har nåt emot vare sej
svart eller döskallar.
 
Och såhär blev resultatet!
 
Ett gammalt oanvänt men helt som nytt 
litet "tittskåp" med glasruta målades
svart runtom och glaset målades flera
gånger med frostad glasfärg för att inte
vara genomskinligt.
 
Sen petade jag in en ljusslinga i och skar
ut döskallar i kontaktplast med en skalpell.
 
Jovars,det blev ju inte så pjåkigt alls.
Lite cosy såhär i mörka hösttider om
man vill skalla kvällen med lite soft
belysning!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den blev riktigt snygg!

Svar: Tack snälla du,vad glad jag blir =)
MAJSO

2018-09-23 @ 08:34:14
URL: http://lindasbl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0