Sista besöket (för i år) avklarat!

Jag kunde fan inte vara lyckligare,men
samtidigt ganska så skapligt olyckligt
vad det ekonomiska beträffar.
 
Igår tisdag var jag på sista besöket hos
tandhygienisten.Iaf för i år och förhoppnings-
vis hos just den här madamen.(läs:flickan)
 
En snabb infärgning av tänderna fick börja
besöket och resultatet blev 0% plack.
Tack för det,åtminstone nåt bra!
 
Sen följde återstoden av tänderna med sicklar
och ultraljud,och det kalaset stannade på 720
pix (efter rabatt).
 
Vidare skulle jag få ett kostnadsförslag inför
den dära efterkontrollen,och det fick jag oxå.
 
Jag höll fan på att halka ur den upphissade
stolen när jag såg vad det stod.
 
ETTUSENÅTTAHUNDRAJÄVLAKRONOR,drygt
för en satans efterkontroll.Det är ju fan inte rimligt.
 
Eller som Kirsti Tomita hade skrikit:
"DET ÄR OOOORIMLIGT"!!!!!!!!!!!!!
 
Och då ska man ha i åtanke att det KAN bli dyrare,
för givetjävlavis är det ju så att dom kan ta mer,nämligen
upp till 15% mer.Om dom vill,och det antar jag att dom
verkligen gör.Iaf med tanke på hur det varit hittills.
 
Jag sköt dock på besöket från januari till februari istället.
Tänkte att ska man prövas så kan man ju lika gärna lida
riktigt jävla mycket.Februari är som bekant i vanliga fall en
riktig skitmånad och dessutom kommer det en kallelse från
min vanliga tandhygienist i februari!
 
Man vill lixom bara åka till tipstjänst och be om en
förskottsvinst och helst kanske råna nån miljardär oxå!
 
Jag vet fan inte HUR det ska gå ihop än mindre hur
i helvete det ska lösa sej,men det lär väl märkas
om inte annat.I värsta fall får jag väl bli influencer,
alternativt sälja datorn och kanske mej själv.
(som sällskapsdam åt välbärgade pensionärer.
 Att HÅLLA sällskap alltså)
 
Tillsvidare får jag leta pantburkar och suga på
ramarna,jag har ju iaf ett antal såna här hemma,
så ett litet tag klarar jag mej fint.
 
Over and out,scream and shout!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0