Måndag igen!

Insåg plötsligt att det var en stund sen jag
kikade in här och skrev nåra rader.Tiden
går som sagt alldeles för snabbt.
 
Jag försökte iof att logga in inatt,men då var
det nåt vajsing på blogg.se´s plattform så jag
gav upp efter en kvart.(tröttsamt)
 
Men nu är jag här.
Har egentligen inte nåt speciellt att förtälja,och
inte har det hänt nåt exeptionellt heller för den
delen.Jag är lika seg och trött som vanligt,men
kan lik förbannat inte komma till ro på nätterna.
 
Nåväl,det är väl så att hösten gör sitt till oxå.
Man (läs:iaf jag) blir lite lätt grå och intetsägande
även inombords,och kallt har det blivit väldigt fort.
 
Jag har roat mej lite med mina änglar härinne i
den skapliga värmen dock.Och nu håller jag på
med den sista och petar runt lite.
 
Sen tror jag faktiskt att jag ska göra ett litet
uppehåll innan det blir dax att ta itu med en
ängel som ska ges bort i julklapp.
(men man vet aldrig med mej)
 
På tal om klapp,så får jag nästan hjärtklappning när
jag tänker på just julklapp,och så sent som i helgen
såg jag tomtar trängas med halloweenspöken.
 
Vafan händer lixom?
Ska man inte få svälja midsommarsillen innan
det svämmar över med julgrejer och annat som
förknippas med tomtefar & Co!!
 
VA???
 
Nu ska jag inte tråka ut er som faktiskt gillar och 
ser fram emot julen med mer antijulprat.Jag får
väl acceptera att vi är olika i den frågan även om
jag inte förstår mej på er till hälften ens. 😉
 
Avslutar istället med nåra änglar.
(utan koppling till december)
Hej sålänge.
 
Funkar året om,kanske i sovrummet!
 
Funkar oxå året om,var somhelst.
Åtminstone för en sommartyp som jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0