I väntan på nästa sommar

Det finns anledning att verkligen hoppas på
att sommaren 2019 oxå blir alldeles strålande.
 
Jomenvisst då,för nu har prinsen äntligen
hittat en ny båt att traila i vattnet när fiske-
tarmen suger på´n!
 
Nu är det här en lite mindre och aningen
vekare båt än den han hade förut,men lik
förbaskat funkar den som sagt att lägga
i sjön och därför önskar jag mer än nåt
annat att det ska bli båtväder nästa sommar.
 
Jag antar dock att det varken blir
dop med champagne eller att den
kommer dekoreras med "Majso 2",
men här på bloggen gör jag vafan 
jag vill med både namn och annat.
 
På tal om champage så är jag ju inte
ens speciellt förtjust i det,kaffe däremot
lär det bli mycket av i termosarna när vi
ska ut och cruisa.
För UT på böljan det SKA jag,om jag så
behöver sitta i långkalsonger och låtsas
att det är sommarväder om det vill sej
illa på den fronten.
 
Tack prinsen,tack för att vi har NÅT att
hoppas på och se fram emot,jag har längtat
länge nu,inte minst efter denna heta sommar
då avsaknaden av fikastunder i en guppande
båt varit större än nånsin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0