Back in business after big business with small people

Som överskriften antyder om man följt
mej ett tag,så handlar det om att jag 
senaste dagarna hängt helt och fullt
med småkillarna och då får social media 
ligga i viloläge.
 
I fredags stormade småprinsarna in strax
före halv tio på fm och sen har det rullat
på i ett rasande tempo.
 
Vi har målat,lekt,spelat spel,cyklat,handlat,
busat,käkat,myst.badat,ätit glass,varit på kalas
(Wille),och jag vet inte allt som faktiskt hunnits
med dessa tre dagar.
Dessutom kom moster "Mellan" och joinade oss.
 
Slänger in lite bilder så ni inte tror att jag hittar
på allting.
Nu har jag såklart inte fotat allt,det har varit fokus
på OSS istället.För hade jag haft kameran påslagen
mer,då skulle minneskortet på 32 G varit fullt nu!
 
 
 
 
 
 
Lite trulig innan rutschkaneåkning,gungande
och balansgång.Men vaddå,vem vill inte kramas
lite med Bamse om man kan.
 
Perfekt liggplats för en liten snart
13 årig Cindy.
 
 
 
 
 
 
Jobbigt att slumra till mitt i glassätningen
för att sen bli tvungen att borsta tänderna
innan man får somna i mormors knä.
MEN,så är reglerna.
 
 
 
 
 
 
Nog märks det att man inte har samma
småbarnstempo som för 23 år sen när
"Lilleman" var liten,för sablar vad kroppen
har lagt av sej.Det märks om inte annat när
man sagt puss & kram och vinkat av dom.
DÅ står man som ett frågetecken och undrar
tyst för sej själv:
Vad hände egentligen?
 
Just det,jag hade ju en kakavhämtning i lördags
oxå,så lite mer än bara ett baktillfälle har det 
varit här.
Tänk att minnet är så kort.Fast det kanske är bra
emellanåt.
 
 
Saffransrutor med vit choklad både
I  smeten och PÅ kakorna.
Godkänt fick dom och helgen får i sin
helhet därmed oxå klart godkänt.
 
Eller förresten,den får VÄL och EXTREMT
godkänt betyg.Det är ju JAG som sätter
ord på engagemanget och därmed har det
allra sista ordet.
 
PUNKT!
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0