Trött trött trött

Kom på att jag inte varit härinne
och skrivit av mej på ett tag.
 
Varför då kanske nån undrar,och
då ska jag va ärlig och säja att jag
varit,och faktiskt är så förbannat
trött och orkeslös.
 
Det är som om tröttheten sitter i precis
varenda cell i kroppen.
Jag har ingen lust med nånting.
 
Förhoppningsvis går det över,för jag vet
nästan till 100% vad det beror på.
 
När dryga 25 års "jobbiga" grejer s.a.s
kommer ifatt en och vill ta ut "lön" för
alla dom åren,ja då är det kanske inte
så värst lustigt att både knopp och kropp
går ner på viloläge för att så gott den kan
försöka spara på den lilla energi som
möjligtvis finns kvar i nån vrå!
 
Just där befinner jag mej nu!
 
Egentligen skulle jag vilja göra MASSOR
med saker,men det kommer knappt till
färdigtänkt tanke innan gäspen är ett
faktum och allt bara rinner av mej.
 
Nåväl,jag ska se om det finns nåt sätt att
komma på banan igen,för jag har alls ingen
lust att ge upp och kasta in handduken även
om det faktiskt lockar mer än nånsin i dagsläget.
 
Lite vila på det här och jag kanske känner
att jag orkar med morronkaffet iaf!
 
"Var rädda om er"!
 
OBS! Personen med blått hår fejkar
sitt leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0