Solnedgång på Hawaii och nypimpad lampskärm

Nog blir man skapligt avis på
lilla mami när man får så fina
bilder skickade till sej.
 
Fasen då,jag vill oxå vara där och
ta en massa härliga bilder!
 
Men,nån måste ju va hemma och
hålla ställningarna...typ!
 
Nåväl,jag har iaf försökt roa mej med
lite pyssel idag.
Hade alls ingen lust att vare sej gravera
eller styra upp nån tavla.
 
Hittade två lampor som stod och drällde
på ett skrivbord och genast fick jag för 
mej att pimpa till lampskärmen lite.
 
Egentligen mest för att jag hade lust att
hålla på med mina tuschpennor faktiskt.
 
Så jag tog fram en bit av ett lakan och 
sen var fixandet igång.
 
Extremt intetsägande och kall!
 
 
 
 
 
Lite kul ändå,att färgerna påminner
lite om just solnedgångar.
Spot on!
 
God natt och hej svejs sålänge!
Trackback
RSS 2.0