Dagens tonåring ♥

Knappt man kan fatta,att lilla Cindy
idag fyller tretton år.
 
VA!
Vart sjutton tog dom åren vägen egentligen?
Känns ju nästan som igår då vi hämtade hem
henne.
 
Där satt vi i bilens baksäte med "syrran" Kelly
som redan bott hos oss i tre månader.
 
Saknaden efter "syrran" gör sej ofta påmind,och
jag tror ofta att hon (Kelly) ska komma emot mej
så fort jag öppnar ytterdörren.
Hon satt förresten oftast på mattan precis innanför
när jag varit iväg,om det så bara var i fem minuter
jag lämnade lägenheten.
 
Men,nu var det ju födelsedagsvovven vi skulle
uppmärksamma.
Hon har fått lite extra godis idag,och blivit kliad
inte bara fem minuter utan säkert trettiofem.
 
Så:
GRATTIS lilla tonåring och fyrfaldigt HURRA♥♥♥
 
Önskar att jag hade kunnat ge dej en ny
orange boll,men fastän jag sökt och letat
precis överallt efter en likadan som den
du älskade men som försvann,så har jag
sorgligt nog inte funnit någon.
 
Ibland gör det extra ont i hjärtat när man
inte kan få glädja någon med en så enkel
sak som en boll.
Är man kräsen så är man,och då funkar det
helt enkelt inte med vad somhelst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0