Torka...inte bara vädermässigt!

Varför är jag så efter?
Varför bloggar jag inte på dagarna
som förr om åren?
 
Svaret nu är enkelt:
Jag prioriterar helt enkelt att lagra
D-vitamin och frisk luft och jag har
heller ingen motivation rent allmänt 
att sitta och knappa på tangenterna
här i bloggen som för typ åtta år sen.
Och har man dessutom fortfarande
inget speciellt eller särkilt kul att
skriva om så..ja då är det väl bara
att fejsa faktum lixom.
 
Hur svårt kan det va undrar ni möjligtvis.
Hur jävla svårt kan det va att bara,pling plong
plita ner ett par rader hit och dit,skit samma
om det är kul eller ej.Ett par recept eller bilder
på fula tofflor alternativt en duva i gräset,hur
satans svårt ÄR det lixom?!!
 
Och näe,det är inte svårt och krävs
varken magisterexamen eller medlems-
skap i Mensa för en sån sak,men har
man inget att skriva om i kombination
med strålande väder och "annat" att
pyssla med vissa nätter,då blir det
på detta viset.
 
Men iaf,nog om detta,nu här ovan fick jag
ju trots allt ihop ett par rader ändå,och så
slänger jag oxå in lite bilder från igår
söndag.En söndag som bjöd på super-
varmt OCH soligt majväder.
 
Nästan så man tror att det är högsommar
faktiskt.Helt otroligt att den här månaden
bjuder på sånt kalasväder.
Låt det fortsätta säjer jag,låt det hålla på
med sol och värme i all evighet.
 
 
 
 
 
 
 
                                                        💕💜💕
 
 
 
 
 
Det var lite söndagsbilder med sol i blick!
 
Ja gott folk,det var allt för nu.
Och om det mot förmodan skulle
hända nåt späktakulärt,då LOVAR
jag att skriva om det.
 
Ska vi säja så? 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0