Nyfirad 2-åring

Ameh hallå där,vet ni vad,det kunde
inte ha blivit bättre väder igår då vi
firade födelsedagsungen.
 
Vi kunde sitta ute i det sköna vädret 
och själv kastade jag skorna åt sidan
och lät fötterna få känna gräset som
svalkade lite lätt fuktigt när jag struttade
runt i majsolen.
 
Det är bra med en storebror som kan
hjälpa till och få av presentpappret.
 
Inuti låg en frontlastad maskin,nästan
lika stor som Lewi.
 
Såpbubblor är alltid kul,men det
är inte så lätt när man är liten att
orka trycka snabbt och länge för
att dom ska komma ut i friska luften.
Men lite vuxenhjälp funkade det dock
bra iaf.
Man kan ha mojängen mellan knäna
oxå,man behöver nödvändigtvis inte
envisas med att trötta ut sej i onödan!
 
Varsågoda att hugga in på smörgåstårtan.
Just det,det var den JAG fixat dagen till ära
och riktigt gott betyg fick den oxå.
Tur för dom som åt då,att det inte smakade blä!
 
Lyckades iaf få med nåra hungriga på bild,för
givetjävlavis var kamerabatteriet typ helt ur-
laddat och det där extrabatteriet jag hade med
som jag var bombsäker på ATT jag laddat,det
var det lika satans illa ställt med oxå.
 
Tack för den lixom!
 
Naturligtvis lyckades jag komma till
L-tårtan precis när nån kapat nedre
delen,så helt okej blev det ju inte även
om budskapet säkert framgår ändå.
 
Varför kunde ingen hojta till undrar man!?
 
Den här gullungen hade fullt upp
med att fara omkring på cykel och
här testar han lillebrorsans för dagen
nya och alldeles egna springcykel.
Ganska mycket för låg sadel blev
omdömet,annars var den fin.
 
Här är en av presenterna från mej och
prinsen.En vattenspridarbläckfisk som
Lewi tyckte skulle testas DIREKT,men
stopp där,nån slags ordning får det allt
vara på ett kalas även om vädret faktiskt
hade tillåtit en snabb rush genom vatten-
strålarna.
 
Tack Lewi ♥ och tack familjen för
gårdagens kalas.Jag landade
hemma genomtrött av både lek
och den friska luften.
 
Prinsen som åkt mitt i natten för
att fiska,kom inte hem förrän
efter 21.Själv hade jag halvdött i
soffan och orkade faktiskt inte vara
vare sej sexig eller lördagssugen!
 
Det där första är iof helt jävla omöjligt
att ens försöka få till,och sugarna är
även dom skapligt sällsynta nuförtiden.
 
Den här satans jäkla "övergångsåldern"
tar fan knäcken på mej på ALLA plan.
Hade jag fått tre önskningar,så vet jag
EXAKT vad som stått högst.
 
Sugar,sommarvärme och sex...liter färska jordgubbar!
DET ni! 🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0