Mors dag anno 2018 (27/5)

Nu ska jag va sådär extremt jävla
svensk och börja med att säja:
 
"Vilket väder vi fick när alla mödrar firades"!
För är det nåt vi svenne banantyper kan,så
är det ju att prata om vädret.
 
Ingen kan va gladare än jag över att högtrycket
valt att ligga kvar över vårt avlånga land.Vi behöver
fanimej så mycket sol,ljus och D-vitamin att det
nästan kan få gå till överdrift.Jag vill ALDRIG att
det ska ta slut faktiskt.
 
Men iaf,igår dårå på Morsdagen,så samlades
vår närmsta skara hemma hos "Stora" för att
äta tårta,fika och skåla i lite alkoholfri bubbel.
 
Nu är ju "Stora" oxå mamma sen dryga fem år
tbk,men urmodern i vår skara är ju ändå MOI.
 
JAG,den starka,envisa och alldeles säreget
underbara mamman som var värd all upp-
märksamhet och hyllningar utan dess like!
(jag är som synes bra på självironi,he he)
 
Grattis mami...jomantackar som ödmjukast 😁
 
Ljuvligt god och somrig tårta.
 
Det tyckte Lewi oxå!
 
Hörde jag skål?
JAARÅ!
 
 
 Wille stack emellan med ett dopp i poolen.
 
Badkillen med stort ♥-a
 
Lewi tog visst oxå ett snabbdopp!
 
Jag visade min tacksamhet över dagen
med att göra den s.k "hårvågen"!
 
 
Och så avslutade vi med obligatoriska
Morsdagsbilden.
 
Det blev iof en brokig serie
med nåra fler bilder,varför
inte passa på lixom?!
 
Men kom då "Mellan"...NU!
 
 
 
 
 
Allt är kul utom det tråkiga,så ÄR det faktiskt,
och man får spexa till det en solig dag!
 
Le.
LE för fan innan man är helt tandlös 😁😂
 
Tack för igår ALLA inblandade,ingen
mer nämnd än nån annan och heller
INGEN glömd.
 
Puss & kram från stormami,familjens
ena urmoder ♥♥♥
 
                                                           😎
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0