Risiga klubben

Tror bestämt att det letat sej in en
jävla massa baciller här.
Prinsen har ont i halsen och hostar
så jag tror att halva magsäcken ska
komma upp i ett stycke.
 
Han säjer att det gör ont längre ner i
halsen typ mot bröstbenet och det
tycker jag låter lite oroväckande.
 
Har bett honom att ringa vårdcentralen
imorron och han som sällan eller aldrig
brukar vilja gå med på sånt,har faktiskt
lovat göra det.
 
Hans största oro är dock om dom kommer
ta blodprov!!!
 
Ameh vafan,ett litet blodprov sa jag.Kom igen
när du har fött barn,haft jävulska förvärkar och
krystat ut en (tre) ungar.
Vad är väl ett microstick i fingret mot att klämma
ner en avocado i ett sugrör lixom!
 
Ja,ja...han kanske bara behöver gapa stort och
få en stekspade rakt ner i svalget med kräk och
hulkreflexer på köpet.
 
Själv har jag mått illa sen igårkväll (läs:lördagskväll).
Ni vet när det känns som om man börjar få maginfluensa
och tror man ska spy rakt ut så fort man andas lite extra!
 
Peppar,peppar så är jag ju en jävel på att "tänka bort"
skitsaker och elände.Iaf delvis.Och så är man ju av det
kvinnliga könet oxå.Say no more!
 
När bacillerna anfaller är jag extra glad att prinsen
och jag är närbos,då kan han umgås med sina
hostattacker och bete sej hur han vill i sitt eget krypin.
 
Nu är klockan 01.45 strax och jag funderar på att hoppa
ner i sängen såhär tidig måndag.
Vi får väl hoppas att det känns bättre när jag legat i sängen
ett par timmar,det finns ju fan inget tråkigare än att va sjuk.
 
Åtminstone inte om det är nån av motsatta könet som
oxå befinner sej i "ingenmansland" samtidigt.
 
Skickar med nåra bilder från lördagskvällen så
det käkades lite i mindre skara hos "Stora" & Nisse.
 
Hejrå sålänge och krya på mej.(oss)
 
 
 
Wille,numera ofotogenique!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0