Lite nytt från "verkstan"

Egentligen hade jag tänkt skriva om
en sak som fortfarande irriterar mej,
men sen såg jag att klockan slagit
midnatt redan och att det blivit tisdag
så jag visar nåra bilder på mitt senaste
projekt bara.
 
Eller bara förresten,det blev faktiskt
sex stycken nypimpade kaffemuggar.
Och det roliga är att grannen fick syn
på dom,så snart finns det bara fyra kvar.
 
Majso fem år har här kladdat lite
med pennor hit och dit.
 
Sen tog vuxen-Majso över och då
blev slutresultatet såhär.
 
Och såhär....
 
Och dom sista.
 
Är man som jag barnsligt förtjust
i färger och tycker det känns som
jag är i en godisbutik när jag ser
alla fina kulörter,då är sånt här
rena rama lyckoruset rakt genom
huve´t och hela vägen ut i tårna.
 
Det var allt för inatt,imorr´n kanske
jag får tid att berätta om en av dom
grejer som gör mej jävligt irro och 
faktiskt både frustrerad och en smula
förbannad faktiskt.Nästan så det börjar
brinna i hårfästet flera gånger per dag!
 
Tillsvidare:gonatt...om ett par timmar eller så!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0