Färg och form och test och kladd

Jag har en märklig förmåga att helt
random trilla över nya pysselgrejer
när jag sitter och surfar.
 
Eller iof,jag kanske kollar eller läser
om nåt speciellt och sen helt plötsligt
dyker det upp nåt kul som jag FÖRSTÅS
bara MÅSTE testa.För oftast har jag faktiskt
dom flesta gejer hemma som behövs.
Och har jag inte det,då ser jag fort som fan
till att införskaffa.
 
Som i förrgår t.ex,då satt jag och sorterade
lite bland mina pennor.(jag har ju ett antal)
Bara sådär får jag för mej att kolla var just
den här specifika tuschpennan finns att
köpa,och då dyker det upp pyssel som
gjorts med just den sorten.How weird lixom?!
Eller kanske inte iof!
 
Men iaf,jag var ju såklart tvungen att fort
som fan göra en egen test,och hoppade
direkt iväg till mina gömmor lite här och
var för att komplettera själva testet ur
utrustningssynpunkt.
 
En mugg med nåra streck
tänker ni.Är det månne grannens
barn som varit på besök och
kladdat lite!?
Inte då,det där gjorde jag själv, så
artistisk är jag!
 
Tada...vad sa ni nu då?
Efter lite preparering blev den
såhär.Lite skillnad va!
 
Nu var det där som sagt bara
ett test i själva förstastadiet.
Man måste ju alltid (iaf jag),
prova sej fram för att nå dit
man hoppas komma,så än
krävs det lite mer testande.
 
Här är test nr 2 som ska torka
och bli typ nåt man kan lägga
t.ex nåra chokladbitar på och
servera från när man känner
sej lite somrig,wild´n crazy!
Själva "plattan" är en kakel-
platta jag fått av nån för att
att ha till ev.idéer,och nog fan
kom den till användning till slut!
 
Imorrn ska jag köpa aceton,jag
måste nämligen ha det till just
den här sortens kladd.Min flaska
tog precis slut och det går ju inte
för sej.
 
Tills vi hörs,ha det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0