Överraskning i flaska

Nu kommer jag börja med att vara sådär
svensk som bara vi vädersvenskar kan,
för OMG så himmelskt väder det varit.
 
Jag har tankat D-vitamin som om det inte
fanns en morgondag.Fast det gjorde det
lyckligtvis för här sitter jag ju nu såhär
strax efter att det blivit fredag!
 
Men iaf,bäst som jag satt mej med min
vattenflaska i eftermiddagssolen,så kom
lilla mamsen förbi på en snabbtitt.
 
Hon kom med en försenad födelsedagspresent
och överraskade mej helt och hållet.
 
En liten symbolisk slant OCH en flaska med
duschtvål,eller foam som det oxå kan kallas
om man är lite internationell.
 
Jag var förstås tvungen att testa den
efter att mami åkt.
Helt underbar konsistens för att inte
tala om doften,alldeles ljuvlig.
Sådär lagom märkbar att man bara
anar en svag men jättehärlig fräsch
och lätt näsborreglädje.
 
Ni fattar vad jag menar va!?
 
Och inte nog med det,den lämnade huden
smidig och len och mjuk.Inte som med andra
duschtvålar jag använt och som direkt efter
att jag torkat mej KRÄVT att jag smörjt in mej
för att jag inte ska klia ihjäl mej av torrhet.
 
M.a.o kan jag starkt och väldigt gärna rekommendera
denna till den som vill prova.Jag är kräsen när det kommer
till både doft och konsistens,men som sagt den här gjorde
mej verkligen inte besviken,tvärtom,jag har hittat en favorit!
 
TACK mami ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0