What goes around comes around!!!

Ibland vill jag faktiskt bara skrika
ut vad jag känner mot såna som
gjort mej illa på ett personligt plan.
 
Såna som "trampat på" min snällhet
och min generösa personlighet.
 
Jag har inget behov av att direkt
angripa personen/personerna ifråga,
jag bidar hellre min tid tills "det rätta
tillfället" kommer.
 
DÅ kan jag på sakligt och lugnt sätt
tala om vad jag tycker och anser.
 
Att ha kvar någon/några i sitt liv som
inte uppskattar en,som utnyttjar en och
inte sätter värde på en,såna som inte
har vare sej empati eller intelligens nog
att inse hur dom beter sej......såna har
jag varken tid,ork eller ens lust att över-
huvudtaget bry mej om.
Jag kan iof tycka lite synd om dom efter-
som dom inte fattar bättre,även om det
inte rättfärdigar deras beteende/beteenden.
(vilket uppenbarligen har med bristande
  intelligens att göra,var så säkra på det)
 
Till syvende och sist får dom sin egen 
bumerang i bakhuvudet och karman
slår till i negativ form UTAN att jag behöver
göra något.
 
Jag bidar min tid som sagt,och så säjer jag
HÖGT för mej själv :
FUCK YOU...jävla loooooser/s!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0