Nätterna är värst!

Jag gnäller verkligen INTE över
värmen den här helt underbara
sommaren anno 2018.
 
Det får gärna vara varmare men  
oxå ösa ner regn emellanåt så 
både människor och djur OCH
vår natur slipper lida! 😥

Jag har dock ett jäkla aber att kunna
ligga kvar i sängen på nätterna utan
att förgås.
 
Värken i kombo med kärringåldern i
trippelkombo med värmen,fan vad
det är tradigt.Och mest hatar jag att
va varm om fötterna.

Men nu ska jag iaf avsluta med nåt
trevligare och det är en bild på små-
prinsarna som jag fick skickad alldeles
nyss.Dom njuter i fulla drag och Lewi
(2 år),han kan minsann redan simma.
Iaf tror han det själv!
 
Mormors killar va,rediga och så himla
för sej redan i ung ålder! 😁
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0