Mera sommarbilder och en liten tårta

Vilken morgon.
Det borde jag ju ha räknat ut med
en halv hjärncell i vila,att det fredagen
den trettonde skulle börja helt fel.
 
Klev ur sängen och kände mej hemskt
illamående och med en värk som molade
i hela kroppen.
 
Ameh vad 17,ska jag bli sjuk nu såhär i
skönaste sommaren tänkte jag!
 
Men näerå,sen slog det mej att jag glömt
ta min medicin innan jag gick och lade mej!!
 
Jaha,bara att ta den direkt och sen sätta fart
med tårtan som skulle hämtas en timme efter
att jag klivit upp!
 
Jag hann klart med tårtan,och det p.g.a att dom
som skulle hämta den oxå glömt ATT vi bestämt
en tid och istället befann sej på annan ort.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag lördag (för klockan är ju drygt halv två),så
vankas det marknad här i byn.
Loppisgrejer och en massa annat,typ som det
brukar vara på marknader varken mer eller mindre.
 
Får se om jag orkar gå en sväng,det ska
ju bli lika varmt som idag och jag vet inte
om jag har lust eller ork att trängas med
en massa andra bara för att!
Jag slipper åtminstone leta parkeringsplats
OM det blir en tur.
Det är väl enda fördelen med att bo nåra meter
från jippot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0