En helg med småprinsarna ♥

Fy 17 vad snabbt det går när man
ser att man inte varit och hängt här-
inne på bloggen
 
Tänkte i mitt stilla och något förkrympta
sinne,att det var väl typ i förrgår jag skrev.
Men fan heller,det var ju fem dagar sen.
 
Jag skyller inte på klimakteriet den här gången,
det känns mer passande att ha tandläkarbesöken
förra veckan som anledning till frånvaron.
 
Jag håller ju på att lära mej "prata" igen,
för satan så märkligt och ihåligt det känns
i truten ska ni veta!Det ekar i munhålan...hallååå!
 
Men iaf,i helgen hade jag och prinsen besök av
småprinsarna.Deras föräldrar hade fördelsedags-
fest eftersom dom båda blir 30 i år.Ja,en av dom
har förvisso redan fyllt,men ni hajjar.
 
Jorå,så nu är mormorn lite halvt slutkörd faktiskt.
Man märker ganska snart att man själv passerat
30 för jäkla många år sen.Full fart och ett evigt
närvarande tar faktiskt på både ork och krafter.
 
Jag fattar inte hur folk i min ålder,eller strax
därunder pallar med att skaffa sladdisar.
Själv hade jag inte ens orkat adoptera en 
tolvåring!
OORKA lixom.
 
Igår tog vi däremot fram både engagemang och
lite mera ork än vanligt,för då packades ungar
och vagn plus diverse matsäck in i bilen och så
for vi på dagsutflykt till Kolmården.
 
Himla smidigt att bo så nära när man vill hitta på nåt
skojsigt en söndag och sysselsätta stora som små!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Även stora barn kan bli trött i benen
och då kan det vara skönt att få slippa
gå en stund ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0