En "inte göra nåt lördag"

Inatt var jag uppe tills det blev tidig
lördagmorgon.Fick ett ryck vid halv
tre och började rensa lite i alla mina
necessärer.
 
Eftersom jag ändå inte kan sova,så
passade det ju perfekt att tassa runt
här i köket och organisera lite.
 
Vid femtiden sänkte jag min lekamen
i den varma sängen och kände direkt
att det här blir en plågsam tid tills det
åter är dax att dricka kaffe.
 
Lite ögonlocksblund fick jag dock,men
det räcker ju inte i längden tyvärr.
 
Med tanke på natt och osovna timmar,
så tog jag mej själv en lördag helt utan
måsten och annat tjafs.
 
Och när solen sakta sänkte sej bakom
träden mot väster,då blev det ljuvlig och
mycket behaglig temperatur på balkongen.
 
Då fick jag den briljanta idén att spela
lite med prinsen,men satan så dåliga bok-
stäver jag fick hela tiden.
FUCK..fick jag inte ens heller till!
 
Att förlora med trettio poäng minst,
det ökar knappast på välmåendet.
 
Nu är jag som tur är ingen dålig förlorare,
så förlusten var glömd redan efter ett par
minuter.Men revansch,det SKA jag ha,tro
inget annat.
 
Och imorrn ska jag nog slå till och göra
en riktigt stor sallad.Jag har nämligen
sett att det är dax att skörda lite paprika.
 
Tror nästan jag kan ha gatufest och
bjuda in alla grannar oxå för den är
ju helt enorm...(när man har dålig uppfattningsförmåga)
Åtminstone enormt fin,iaf i mina ögon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0