My new cravings

Här går det fanimej på sparlåga ska
gudarna veta.
Fy 17 som jag längtar efter att få tillbaka
mitt vanliga jag.
 
Slippa dessa känslostormar och eviga berg
och dalbaneturer,både med och utan solfjäder.
 
På med filten av med filten,torka tårarna som
trillar helt random och utan vidare förklaring.
 
Jag vill slippa bli ledsen ena sekunden för att
nästa känna ilska över jag vet inte vad!
 
Men iaf,undertiden har jag fått smak på ett nytt
slags bröd som jag gjorde för ett par dagar sen.
 
Alltså,jag skulle kunna leva på mackor och kaffe,
om det inte vore för att min mage blir helt tokig
och det resulterar i att det går åt en hel del toa-
papper.Ja ni fattar va!
 
Kesobröd med pumpafrön ,linfrön och
solroskärnor.Lägg noga märke till 
den extremt rena,fina och klara glas-
rutan på ugnen.
 
Tänk att man kan bli så jävla glad av
att ha suttit och skrapat bort all skit
från insidan så att man nu kan se
typ minsta lilla mjöldamm.
 
Mycket nyttigare och väldigt goda.
Dessutom snällare mot min lilla mage!
(eller liten är väl synd att kalla den!)  =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0