Helgens tårta och en duracellkanin på besök

Japp,jag blev både klar i tid OCH
lyckades få på marsipantäcket.
Till slut ska väl tilläggas,för fy 17
vad vi inte gillar varann,jag och
den sabla marsipanhistorien.
 
Nu kunde jag ju till viss del avleda
vissa eventuella skavanker med
mina sockerpastadekorationer och
sockerkulor.Och hittills har jag inte
fått nåra somhelst klagomål så jag
antar att det var okej för jubilaren.
 
Nu checkar jag snart ut för denna helg.
 
Lewi har campat med mej sen i lördags så
det har varit både bad,pannkaksfest,lek och
bus och en massa spring i benen här.
 
Nåra korta stunder har han dock haft ro
och kollat på youtube,men dom är som
sagt lätträknade.
Var får ungar all sin energi ifrån egentligen?
 
 
 
 
 
 
Hälla vatten och stänka är skitkul!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så avslutade vi med målning av
kaffemuggar.Wille hade ju gjort
för länge sen,så naturligtvis var
ju Lewi oxå tvungen att få fixa
oxå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0