Det händer inte mycket här

Det finns sånt jag längar alldeles
extremt mycket efter,och det är att
snön och kylan drar dit pepparn växer.

Att det blir varmt så jag slipper ta på
mej lager av kläder när jag ska utanför
dörren,och att jag kan ställa in vinter-
stövlarna/kängorna längst bort i garderoben.
 
SOM jag hatar dessa månader när kylan
letar sej in under skinnet och allt känns
sådär jävla omysigt och trist det bara kan.
 
Då kan det iof pigga upp "lite" att titta på
bilder,inte för att jag får varmare fötter,men
hjärtat blir iaf extra hett och gött.
 
"Min pappa har konstiga skor"!
 
"Undrar hur dom känns att gå i,om jag blir lika duktig som han"!
 
"Ska det verkligen vara såhär trixigt"?
 
"Sådärja,nu är jag redo"!
 
"Hallå,jo jag undrar om ni har arbetsskor
  som inte är så tunga,och gärna i storlek 
  21-23 max"?
 
Inte det.okej.Då får mina vanliga duga sålänge.
/ LEWI. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0