BROMSA!

 Nu jäklar får vi dra i handbromsen
lite va!
Jag tyckte det var måndag igår,men
det stämmer ju inte när jag kollar i
almanackan för där står det torsdag nu!
 
Jag håller iaf ställningarna här hemma.
Pillar med diverse tårtdekorationer,men
känner väl inte riktigt att det kommer bli
nån femetta.Inte i min smak.
 
Nu måste man ju iof lyssna på vad den
som ska ha tårtan önskar,så det spelar
ju inte så värst stor roll vad JAG tycker.
Huvudsaken att att det som önskats
kommer med och att den innehåller
smakerna som ska kombineras.
 
Satan vad jobbigt det blir i huve´t på mej
när jag inte har kontroll,fastän jag vet att
det ligger i betraktarens ögon.
Det är egentligen inte klokt vad en inre syn
och vision för egen del kan ställa till med.
 
Men som sagt,huvudsaken att den som
ska ha tårtan tycker att det är okej,sen
får jag ge mej med mina demoner!
 
 
Jag har iaf gjort tårtbotten och det
är ju bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0