Snart ett kärt återseende♥

Att (riktiga) vänner är som stjärnor,
"man ser ser dom inte alltid men man
VET att dom finns där",det stämmer
väldigt bra.
 
Just en sån vän som inte synts till på
länge,är min kära "fransyska".
 
Man sticker ju inte helt spontant på en
eftermiddagsfika till Paris var och varannan
dag precis.Iof inte varannan vecka heller
om man heter Majso.
Mais non!
 
Men nu är hon äntligen på Sverigevisit ett
tag,så snart ska vi umgås och kramas och
iaf försöka prata ikapp lite av allt som hänt
sen sist.
 
Visst då,vi pratar ju i telefon och så,men det
blir inte riktigt samma sak som att ses IRL.
 
Alltså,jag längtar så jag blir halvt tokig känner
jag.Mycket tokigare än normalt.
 
 
Tänk att det redan gått TVÅ år sen
vi stod där sist.Man blir nästan
mörkrädd över hur fort det går.
 
 
Hon ska banne mej få massor med
kindpussar när vi ses.
Hon är nog van vid sånt "hemifrån"
den lilla Parisiskan.
 
 
Och så ska jag försöka få mademoiselle
Mimi att knäppa en bättre duobild den
här gången.
Jag ser ju fan ut som ett freak här.
(det är iof inte hennes fel,men ändå)
 
Nedräkningen har börjat.
Can´t wait to meet again! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0