Majso tipsar

Tjena hej såhär på lördagsmorgonen!
 
Som ni ju vet vid det här laget,så är
det si och så med mina sovvanor.
 
Och när man har svårt att sova eller
rent av kanske inte vill av nån anledning,
då är det superbra tycker jag,att roa sej
med nåt bra program eller ännu bättre,
nån bra serie.
 
Häromdagen råkade jag "ramla över" en
serie på SVT play,och efter första avsnittet
var jag helt jäkla hooked.
 
Nu visade det sej oxå att det finns en säsong
1 som jag inte heller haft en aning om,så den
ska jag oxå plöja igenom framöver.
 
Enda kruxet nu är att jag INTE har HBO,för där
finns såklart alla 10 avsnitten tillgängliga!!
Nu måste jag vänta en vecka mellan varje gång
och det är förstås ohållbart.
M.a.o får det nog bli en "prova-på-månad"
utan fortsatt bindningstid.Jag pallar lixom
inte med att vänta!
 
Vad serien heter?
Jo det ska jag tala om:
 
"The handmaid´s tale"
 
Sablar SÅ bra alltså!
 
Bildresultat för the handmaid's tale season 2
 
Bild lånad från Google!
 
SE DEN VETJA,GÖR DET!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0