5 år som mormor...

... och jag måste faktiskt erkänna
att jag är jävligt bra på att vara det.
 
Skulle vilja påstå att jag typ är född
till att axla den rollen med bravur.
(ibland måste man få skryta lite) 😉
 
Igår (eftersom det är natt igen) den 3:e
april hade ju Wille sin riktiga födelsedag,
och naturligtvis var jag ju förstås tvungen
att få fira honom på riktiga födelsedagen.
 
Vi började med lite fika ute,och sablar
så härligt det är att äntligen kunna njuta
av vårsolen och lite mellis i det fria.
 
Lite lekar hann vi oxå med
innan det var dax att gå in.
 
Mina solbrillor ville Lewi INTE
lämna ifrån sej,och inte blev det
bättre av att Wille jagade.
 
När pappan kom hem dukades det fram
paket på paket på paket och glädjen i
Willes ögon går inte att missa precis.
Och den killen blir lika glad för mjuka paket.
 
En egen liten minipadda och
lyckan var total♥
 
Skor,lego,strumpor,t-shirts,
bok och mer därtill fick han och
så tackade han artigt för allt.
 
Naturligtvis fick han även idag
ett paket av mormorn.Tyvärr hann
inte allt komma på posten,så högst
troligt blir det väl mer firande i veckan.
 
Men,för tillfället är det mesta avklarat
och med facit i handen kunde det knappast
ha blivit bättre.Iaf tycker jag det.
Och jag tror bestämt att Wille håller med
till fullo han oxå.
 
Vid tangenterna:
"Världens bästa mormor"
(iaf om hon får säja det själv,och det får hon) 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0