MittinattenMajso

Jaha,här sitter jag mittinatten och
kan som vanligt inte sova.
Är inte det minsta grusig i ögona,än
mindre får jag fram ens en halvgäspning.
 
Prinsen är i huvudstaden (sover kanske!)
på klassträff med hans och övriga niors
avgångsklasser.
 
Han är ju min lilla halvlammkotlett och slutade
inte nian förrän 1987.Då var ju en annan redan
vuxen och hade jobbat ett bra tag,men nu har vi
typ kommit ikapp rent allmänt.
 
Visst då,jag kommer ju alltid vara äldre och faktiskt
oxå lite smartare (*blink*),men hellre det än att ha en
gammal trist "gubbe" vid min sida.
Har ju lixom erfarenhet av di äldre oxå.(gubevars)
 
Jag ser mej ju inte eller ens känner mej äldre
än han,det är ju bara siffror på pappret,och
jag skulle inte byta honom mot nån annan i 
hela världen.Tycker det verkar ömsesidigt oxå
om jag ska va ärlig.
 
Men iaf,här sitter jag och längtar.
Och på tal om längtan,så kan jag ju berätta
hur jävla mycket jag längtade efter honom
när jag befann mej på Kreta.
 
Inte för att jag hade det dåligt på nåt sätt,men
han fattades mej lik förbannat.
 
Många meddelanden och gulliga längtord ♥
blev det,och än mer önskade jag att jag kunnat
knäppa med fingrarna för att komma hem en 
stund eller två bara för att få krama honom
och snusa lite på honom.
 
Så,apropå Kreta avslutar jag väl lite passande
med nåra pics därifrån.
 
God natt & god tidig söndag morgon!
 
OBS!
Jag dricker INTE öl.Har aldrig gjort,
kommer ALDRIG göra.
Jag dricker en kall kaffedrink.
 
SÅ smidig är jag...alltså inte alls!!!
 
 
Solnedgång och motljus i Platanias.
 
Och så jag och en av alla katter som valde MITT knä.
Märkligt att dom tydligen känner på sej att jag INTE
är en s.k "kattmänniska" och just därför hela tiden
ska va så "PÅ"!
Antagligen känner dom väl mest av att jag har ett
extremt gott och varmt hjärta,att jag är så jävla
omtänksam,snäll och alldeles underbar. =)
Man behöver ju lixom inte ha nån utläggning eller 
fylla i nåt formulär i förväg,dom bara "vet" sånt. 
 
Okomplicerat och naturligt.Även om jag ju förstås
föredrar hundar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0