"Lite" grejer har jag allt

Ibland blir jag nästan lite rädd för
mej själv,men samtidigt är jag jäkligt
glad att jag har "en del" saker,för det
gör att jag aldrig behöver sitta sysslolös.
 
Det finns säkert dom som kallar mej
samlare,eller "hoarder" som dom så fint
säjer "over there"!
 
Jag håller inte med,inte helt iaf.Sålänge
jag kan ta mej in och genom rummen
tycker jag nog att det är okej faktiskt.
 
Nåväl,nu håller jag iaf på att rensa lite.
Lite som i lite alltså.Och faktum är att
jag slängt en hel del som jag inte visste
att jag hade och som jag då uppenbarligen
inte använt.
 
Absolut ingenting av värde,sånt är slöseri
med material och sånt håller jag INTE på med.
 
Japp,det är TVÅ skrivbord därunder nånstans.Man SKA
väl ställa grejer där?Hur vet man annars var dom är? :)
 
JA,JA,jag kan oxå bli lite lätt vimmelkantig
när jag ser allt,men det lägger sej ganska snabbt.
Jag VET ju VAR jag har mina grejer,ett s.k organiserat
kaos och det är väl ändå huvudsaken.Andra behöver
ju inte bry sej om städning eller mina grejer what so ever!
 
Nu ska man veta att det INTE brukar se ut sådär som ovan.
Jag har ju varit tvungen att flytta runt lite för
att kunna rensa ut och flytta om.
 
Bättre kommer det bli,kanske inte
helt perfekt,det blir det nog aldrig.
 
Återkommer när jag har nåt lite mer
ordningsställt att visa.
 
Håll ut,det försöker iaf jag göra :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0