Jag lyckades!!!

Kan ni fatta,tårtan jag pratade
om igår blev klar och faktiskt
riktigt bra för att vara premiär-
bakad.
 
Nu står lille "Sigvard" i kylen och
gottar till sej ordentligt.I eftermiddag
får vi se om den smakar lika ljuvligt
som jag hoppas.
 
Den s.k äggkrämen som är utsmetad
under den vispade grädden är iaf 
to die for.Jag hade fan kunnat slurpa
i mej den rakt av så det inte funnits
nåt kvar till tårtan.
OMG!
 
Första lilla lagret klart!
 
Och så den andra mandelbottnen på oxå.
 
Nu blev jag dock tvungen att sätta min
egen prägel och touch på den.Trodde
helt och fullt att jag hade flagad mandel
hemma,den ska nämligen dekoreras med
just sån.
MEN,man får ta vad man har när man inte
har det man bör,så jag hackade lite choklad-
kaffepluppar och strödde över istället.
 
Vem vet,det kanske blir det nya och ännu
godare.Jag tror iaf inte att "Sigvard" misstycker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0