Jag är ingen tjutböla!

För att göra en ond historia lite kort,
så kan jag berätta att jag i tisdags
råkade klippa ena stortånageln aningen
fel....vilket jag redan dagen därpå fick erfara.
 
På morgonen såg den ut såhär,och
ömmade lite granna om man säjer så!
 
Kunde inte ha skor på mej,men tänkte
att vafan,det går väl över.Varför böla
innan man vet om det blir riktigt jävla
skitilla och ännu ondare lixom.
 
Torsdag,fredag och lördag gick,och
utan att överdriva kan jag väl lugnt
påstå,att om den tån suttit på nån
av det manliga könet så hade det
varit förstsidesstoff i kvällstidningarna
och akutbambulansfärd med blåljus!
 
Nu blev det knappast bättre,men å andra
sidan säjs det ju?,att det måste bli ännu
sämre innan det kan vända!??
 
Så jag bidar min tid.
Har fan ingen lust att slänga
ut 200 spänn för ett par sprutor
och nån som i vit rock drar fram
en skalpell och börjar skära i mej.
 
"Skalp-Ellen" bor i min pysselhylla,
så isf kan jag själv dra på mej en vit
skjorta och agera läkare.
Nåra sprutor kommer dock inte på
tal i mitt kök,här finns isbitar i frysen.
 
Husmor gör som husmödrar gjort
förr och bedövar med kyla.
 
Och skulle det gå helt åt fanders så
tror jag det står en flaska renat nånstans,
då sticker jag väl ner tåjäveln i den och
ser om det blir lite fart på ev.baciller!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0