Grålördag deluxe!

Fy fan så grått och trist och jävla
segt det känts den här lördagen.
 
Regn blandat med mera regn och
som om inte det vore nog,ännu
mera regn och tyngre moln än jag
vet inte vad!
 
Man blir ju extra trött när man behöver
en ficklampa för att att överhuvudtaget
se att det faktiskt ÄR mitt på dagen.
 
Jag har iaf graverat lite och så har jag
halvslumrat i soffan och så har jag käkat
lite yoghurtkvarg.
 
 
 
Det blir faktiskt inte roligare än
såhär är jag rädd.
Gäspet sitter som en smäck i
halsen mest hela tiden,och man
vore ju jävligt glad om det kunde
följa med in i sovrummet sen,men
näerå,så kul kommer jag alls inte 
ha det.
 
Då kommer jag naturligtvis ligga där
och undra när tusan John Blund behagar
flyga förbi lite snabbt.
 
Förvisso får jag ju skylla mej själv som
tillät mej halvslumra i soffan förut,sånt
gör ju inte saken speciellt mycket bättre.
 
Å andra sidan gör det knappast nån skillnad
mot då jag inte halvslumrar,så why bother lixom!
 
Ja,ja.Det kommer en söndag snart iaf och vad
den har att erbjuda vet jag ICKE!
 
Hade önskat att det kunde vara uppehållsväder,
skulle jäkligt gärna vilja gå en sväng i skogen
för att se om det möjligtvis ploppat upp nån
svamp efter allt regnande.
 
Den som håller sej vaken får se.
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0