Avdomnad

Jaha,så har man varit hos sin nya lilla
tandhygienist för en genomkörare idag då!
 
Satan i tandradsgatan som hon körde
runt med ultraljudet i överkäken.
 
Har man känsliga tandhalsar kan det ju
vara fint att få lite bedövning,så det kom
vi överens om att så skulle det bli.
 
Av nån märklig anledning krävs det en
hel del innan det tar,men efter TRE sprutor
kändes det iaf inte FÖR mycket när hon
gick bananas och rensade.
 
Hade min förra tandhygienist (som jag tyckte om)
gjort sitt jobb ORDENTLIGT,då hade jag aldrig
suttit i den situation jag nu gör.
 
Känns skapligt trist med tanke på att hon var
jävla trevlig och härlig att hänga hos.
Men,gör man inte sitt jobb,då blir iaf jag jävligt
irro och förbannat besviken.
 
Jag ber nu på mina bara knän att det inte har
gått FÖR långt åt helvete med mina tänder,vilket
det faktiskt inte hade behövt göra om alla forna
besök varit utförda på rätt sätt.
 
Så förbenat mycket bortkastade pengar dessutom!
Ja,ja...att sitta här och vara bitter gör ju knappast
inte att tänderna återställs.
Finns det nån rättvisa och karma i världen hoppas
jag däremot att JAG slipper sota alltför mycket
p.g.a att andra slarvat!
 
Nåväl,nu såhär efter 4½ timmar börjar bedövningen
så smått släppa,tack & lov.
Ömt och märkligt känns det dock fortfarande.
Trodde ett tag att jag hade värsta snusprillan
under läppen,och högra delen av näsan var
totalt borta typ.
 
Nu ska jag dricka lite kaffe UTAN sugrör och
ladda tandborsten tills ikväll.
Plocka fram alla mellanrumsborstar och plackers
och gud vet alla hjälpmedel som behövs för att
mota ut alla "stengubbar" som vill sätta bo i truten.
 
Nån fräsig bild på åkerspökets nuna får ni förstås INTE,
men jag kanske hittar nån annan på nåt som absolut inte
har med tänder och annat uppkäftigt att göra.
 
Slut för idag och back in feeling!
 
Lite andra omständigheter för exakt 5 år sen.
Då låg jag INTE i en tandläkarstol iaf,även om 
jag alltid varit ett åkerspöke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0