Så långt ifrån originalidén som möjligt

Ni kanske kommer ihåg att jag visade
ett par bilder på en tavla jag hållit på
att mixtra med.
 
Den som jag hade visionen av i huve´t,
men som utvecklade sej åt ett helt annat
håll än det var tänkt.
 
Såhär såg den ut dag två!
 
Sen dag tre och fyra såhär.
 
Jag kände inte alls igen bilden
jag föreställt mej om hur den skulle
ha blivit.Hade ju inte ens för avsikt
att addera vare sej text,ängel eller
för den delen nåt hjärta.
 
I rena desperationen la jag sen bara till
lite olika spraylacker och diverse strass
här och där.Orkade inte med den mer s.a.s!
 
 
Med tavelfacit i tydligt minne borde jag
ju ändå ha förstått att det inte på långa
vägar skulle bli som jag tänkt från början,
så man kan väl krasst säja att jag återigen
gjort "en tavla".
 
Ja,ja..det kunde varit värre,jag skar åtminstone
inte sönder hela duken så jag slipper iaf åka
till returpunkten med den.
 
Så det kan bli ibland.(läs:OFTA!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie Bergius

Åh, känner igen det där:) Man blir liksom aldrig riktig nöjd. Jag tycker den blev fin i alla fall:) Kram

Svar: Men eller hur,visst är det ju märkligt =)Härligt att höra ändå,att det inte bara är jag som råkar ut för sånt ;)
Och TACK SNÄLLA,vad glad jag blir =)
Kram ♥
MAJSO

2017-10-24 @ 13:20:22
URL: http://maggiesskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0