När man får lite bakfeeling

Idag är det grått,grått och regnigt
så inihelvete och jag hatar´t!
 
Men igår när solen sken,då fick jag
helt plötsligt bakfeeling.Ni ser så
lite det är som får mej på bättre humör.
 
Non stopkakor blev det.Hackade inuti
och nåra hela uppepå.Om ni tycker att
färgen ser annorlunda ut,så är det helt
rätt uppfattat.Påsen var i limited edition
och hade således pastellfärgade linser
istället för dom traditionella.
Mycket finare tycker iaf jag,även om tydligen
smaken är densamma.
(jag har INTE testat nån själv faktiskt)
 
Lite senare framåt kvällen såg jag till
min fasa,att jag hade lite filéeade
apelsinklyftor som låg i kylen,så då
tänkte jag att choklad och apelsin trivs
ju jävligt bra ihop,så då fick det bli en
plåt med med bästa cupcakesen.
 
 Inte nog med att det är bitar av apelsin i,
det tillsattes oxå av apelsinsaften från
klyftorna så jag hoppas sen när någon
smakar dom,att det blir en såndär "aha-
upplevelse" när det kommer i munnen.
 
Idag står det bilbesiktning på schemat!
Nja,jag hoppas ju att det blir blankt papper
iaf,men nuförtiden kan man fan aldrig veta
VAD som upptäcks.
Håll tummen på vänster hand jävligt hårt
för mej efter lunch sen va!!
 
Hade oxå tänkt mej en liten dejt med "Mellan"
innan det blir dax att styra "Pärlan" hemåt igen.
 
Cindy får följa med så dom kan snacka 
en stund och kramas med.
 
På tal om Cindy,igår när vi var ute så kom
det ett par äldre herrar gående på gatan.
Den ena av dom böjer sej ner och säjer:
"Nämen hej på dej du lilla chihuahua"!
-Ånej svarar jag,det är en dobermann.
"JAHA" svarar mannen och går vidare.
 
Såhär i efterhand kan jag väl säja att hon 
ju faktiskt mer liknar en kort strävhårig tax,
men det är ju lätt att vara efterklok!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Men åh vad gott det ser ut!! <3

Svar: Tack snälla du ♥Cupcakesen VET jag alltid blir goda iaf ;)
Lycka är när man hittat ett recept man ALDRIG vill frångå =)
Kram & ha en fin torsdag ♥
MAJSO

2017-10-12 @ 11:27:19
URL: http://femtiosjukvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0