Lite ditt och lite datt

Igår em en jättesnabbis,fick jag
finbesök av två små killar.
Eftersom jag precis kommit hem
från min tandhygienist och var
bedövad efter fem sprutor,kändes
det extra skönt och uppmuntrande
att få en fin "tavla" av Wille.
 
Jag måste ju säja,att han skriver
väldigt bra för att bara vara 4½ år ♥
 
Den andra skruttungen gjorde
pannkakssmet åt mej och bidrog
således oxå med sitt ♥
 
Idag har jag åter varit på en blixt-
visit hos tandis.Lilla hygienisten
råkade nämligen dra bort en liten
fyllning på ena framtanden igår.
Tyvärr blev det ett litet missförstånd,
så nu måste jag tillbaka ytterligare 
en gång nästa vecka utöver den
sista inbokade ordinarie tiden!!
 
Ja,ja...man får helt enkelt svälja
eller spotta och le åt eländet!
 
I vilket fall somhelst,så tröstade
jag mej med att införskaffa en
ny liten matskål till Cindy.
 
Hoppas verkligen hon gillar den och
att maten smakar gott ikväll ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0